poniedziałek, 9 września 2013

Spacer z Wiktorią i Zygim

Miałam przyjemność pierwszy raz robić zdjęcia innemu psu nowym sprzętem. Oto zdjęcia z sobotniego spaceru z Wiki i Zygim, na których gościnnie pojawia się też Sonia.














Trzy ostatnie zdjęcia  przysporzyły mi trochę problemów podczas obróbki. Kilka razy je poprawiałam, używając Photo Scape i odrobinę Aschampoo Photo Commandera i nadal nie jestem z nich zadowolona. W końcu już nie wiem co jest źle, może przesadziłam z manipulacją kolorami... Jak ktoś ma jakiś pomysł co z tym zrobić dalej to proszę o rady. W oryginale te zdjęcia wyglądały tak:




Ogólnie proszę o wszelaką krytykę i rady :).

Zapraszam na bloga o Zygim i Lenie i fotograficznego bloga Wiktorii.

3 komentarze:

  1. Mój Zygi miał sesję fotograficzną! :D Zdjęcia są cudne i moim zdaniem dobrze obrobiłas te ze mną. I lepiej, zebyś dalej nie kombinowała, bo możesz tylko zepsuć. RÓWNIEŻ ZAPRASZAM NA MOJE BLOGI! :D i pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń