niedziela, 15 grudnia 2013

Schroniskowo cz. 5


Wszystkie psiaki ze zdjęć przebywają w schronisku w Nowodworze i czekają na nowych właścicieli. Jeśli ktoś chce się dowiedzieć o nich czegoś więcej, pytania (odnośnie ich charakteru, płci, wieku, tego czy są po sterylizacji/kastracji itp.) proszę kierować na mój e-mail: adzia240@gmail.com. A jeśli przypadkiem zajrzał tu ktoś z województwa lubelskiego, kto szuka nowego, czworonożnego towarzysza, zapraszam do odwiedzenia schroniska w Nowodworze pod Lubartowem. Jeśli chodzi o dokładne miejsce gdzie znajduje się Schronisko, to wskazówki dotyczące dojazdu również mogę udzielić przez e-mail :).




kochane maleństwo





zwariowana sunia, uwielbiam psy o takim charakterze :)




śliczny, spokojny misiaczek :)





Oprócz fotografowanych przeze mnie psiaków w schronisku przykuły moją uwagę jeszcze: chart (jego nosek widoczny jest na pierwszym zdjęciu w poście), dwa bernardyny (krótko i długowłosy) i psiak w typie shar-pei'a. Nie mam o nich żadnych informacji. Jeśli dalej będą przebywać w schronisku to podczas następnej wizyty wyprowadzimy je na spacer, zrobię im zdjęcia i postaram się czegoś o nich dowiedzieć :).

2 komentarze:

  1. Jestem pod wrażeniem tych zdjęć!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne. A najbardziej urzekło mnie drugie zdjęcie :)
    Ile ty im sprawiasz radości! Wielka szkoda, że u mnie w pobliżu nie ma schroniska, bo napewno zaglądałabym tam bardzo często!

    OdpowiedzUsuń