poniedziałek, 21 września 2015

jesienne wyzwanie - MOMENT


Jesienne wyzwanie fotograficzne - "moment" (zdjęcie z dużą głębią ostrości).
Dziękuję Natalii z Jest Rudo za kolejne wyzwanie i obudzenie we mnie motywacji do kreatywnego działania fotograficznego :). W mojej głowie znów do głosu zaczynają dochodzić pomysły na zdjęcia, dawno tak nie było.




A historia jest taka... Ćwicząc sobie rzuty frisbee przed domem zobaczyłam w oddali mgłę. I wiedziałam że nie mogę zmarnować tej okazji! Pobiegłam do domu, złapałam aparat, statyw, dodatkowy obiektyw i kilka kroków od domu zrobiłam te zdjęcia:








5 komentarzy:

  1. O Pani! to gdzie Ty mieszkasz?! :D i o której ćwiczyć frisbee? :P
    genialne foty!

    OdpowiedzUsuń
  2. Mega klimat i czarujące tereny. Idealnie to wszystko się ze sobą zgrywa :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zdjęcia! Totalnie zachwycają! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdjęcie z tą kałużą (rowem?) jest mega! Robiłaś więcej zdjęć przy tej wodzie, jakieś odbicia czy coś? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To taki stawik, sadzawka. W sumie nie robiłam nad nią za wiele zdjęć, praktycznie żadnych, a mam ją pod domem. Może trzeba nadrobić...?

      Usuń